Nuffnag Ads

Monday, September 13, 2010

Yang Pertama

Sekarang nie dah masuk ari ke-5 raye... Setiap kali raye pastinye mendatangkan seribu, sejuta makne buat setiap orang yg menikmatinya...baik yg melayu...mahupon yg bukan melayu... Well, kite kan 1 Malaysia...

Tapi aku bukan nak citer psl tue...raye kali nie bagi aku sgt2 bermakne..selain tradisi tahunan yg disambut bersama sedara-mara, ditambah dgn perubahan baru dlm idup aku utk tempoh terdekat nie...yg membuatkan raye kali nie terlalu bermakna buat aku, bilamana aku dipertemukan kembali dgn teman sepermainan zaman aku kecik2 dulu...lebih 10 tahun sejak kali terakhir kitorang bertemu...bersama-sama bermain nyorok2 di sekitar bangunan kediaman...ber'dating' pabila tamat kelas mengaji...org pertama yg rapat dgn aku...org pertama yg wat aku sedih (hehe...tp dia pon sedih gak...)

By da way...kitorang xde la jmpe face-to-face...jmpe kat facebook jer pon...tp tue la teknologi...kalo tak takdela kitorang nk dpt jmpe blk nie, kan?? Dan bg aku ia dah cukup utk menyambung kembali ikatan silaturrahim yg dah terlalu lama putus...bukan hanya buat aku dan dia...malah antara keluarga kitorang...dan andai ade rezeki dan jodoh, jumpe gak kitorang nnt...

Terima kasih byk2 ida...kerana kite ketemu kembali...and i'm really glad n epi...meeting u again

No comments:

Post a Comment