Nuffnag Ads

Thursday, December 30, 2010

Akhirnya...aku bergelar PTD

Giler dah lame aku tak bukak blog nie...sampai rase mcm dh xnk teruskan pun yer gak...tp mash aku mampu utk amek mase gak...nie pon dgn laptop org...niway laptop aku pon br jer baik tp xtau la bile leh aku ade line tenet...nk dptkn broadband aku blm wat keputusan lg...aku dah teruk kene dgn celcom dulu...kaw-kaw cekik darah aku...sakit ati beb...

Melihat kepada title post aku kali nie, aku sekarang dengan penuh kebanggaas menyatakan yg aku telah berjaya menjadi sebahagian dari warga PTD yg diwar-warkan hebat tue...well, mmg hebat pon utk yg tau ape tue PTD...tp hebat tak bermaksud keje tue senang, tp sebaliknya....alamaknya aku pasni lg giler2 bz la...

Kene plak aku sebelum nie dah cukup bz dgn keje lame aku...ditambah plak dgn laptop buat hal sehingga koma...dan kini aku di putrajaya menanti penempatan sebenar aku utk jawatan baru aku nie...jd tue alasan nape aku senyap giler...tp lantak la, ade sape2 yg kesah ker?

Sekarang nie pon aku mencuri mase bosan aku di kementerian sementara menanti penempatan yg ntah bile...minggu depan sepastinyer...tunggu jer la jwbnyer...lgpon dr 20 lps lg..yg pntg gaji masyuk tue...hehehe

Aku stop dulu la...dan aku kene start cari info2 utk diserapkan dlm blog nie...dah lame xmenaip sesuatu yg berilmu...wpn yg ntah pape...hahaha

2 comments:

  1. terlupe plak aku...tahniah aku ucapkan buat PTD 02/2010 seluruhnya kerana telah berjaya menempatkan diri sbg seorang pegawai PTD...same2 la kite bertension dgn keje baru kite nie...tp jgn tension sgt...nnt ade yg terbang ssh plak..huhuhu

    ReplyDelete
  2. congrats ye...may success will alwiz be yours...eventhough u doesn't semm to know me or don't want to know bout me...but i'll alwiz pray for your success and happiness...

    ReplyDelete